O NAS

Zapraszamy na diagnozę, konsultację, terapię. W gabinecie pracuje zespół specjalistów, którzy o dzieciach wiedzą bardzo dużo, a praca jest ich pasją.  

Dagmara Jakubczyk-Szwarc


Neurologopeda kliniczny, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta Castillo Morales, terapeuta karmienia

Dagmara Jakubczyk-Szwarc czyli DagaGada ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie studia podyplomowe z logopedii oraz neurologopedii na Uniwerytecie Medycznym we Wrocławiu. W 2012r. została certyfikowanym terapeutą Castillo Morales, obecnie szkoli się na terapeutę metody Padovan. Doświadczenie zdobywała między innymi w Dziennym Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci Dobrzyńska, Dziennym Ośrodku Psychiatrii i Zaburzeń Mowy u Dzieci, Ośrodku Rewalidacyjnym Wyjątkowe Dzieci, Fundacji Krok po Kroku gdzie prowadziła terapię karmienia oraz terapię AAC w ramach ośrodka rewalidacyjnego oraz zajęcia neurologopedyczne w ramach WWR.

 Od 2017r. prowadzi prywatną praktykę neurologopedyczną, od 2020r. jest właścicielką Gabinetu Terapii i Rozwoju Dziecka DagaGada.

W szczególności interesuje się diagnozą i terapią małych dzieci, jest specjalistą wczesnej interwencji, pracuje z dziećmi od pierwszych dni ich życia. Zajmuje się stymulacją niemowląt, terapią karmienia, pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz z dziećmi z wadami genetycznymi.

DagaGada ukończyła wiele szkoleń i kursów, stale podnosi swoje kwalifikacje, uczy się i poszukuje nowych rozwiązań, a wszystko po to, żeby jeszcze lepiej i skuteczniej pomagać swoim pacjentom.

Katarzyna Piaskowska

Fizjoterapeutka, Terapeutka Bobath

Katarzyna Piaskowska – fizjoterapeutka, terapeutka metody Bobath, autorka bloga hejhoodzieciach.pl 

Doświadczenie zdobywała w ramach wolontariatu w Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Lublinie. Kolejne lata to praca w warszawskich oraz podwarszawskich placówkach zajmujących się kompleksową terapią dzieci z niepełnosprawnością m.in. OLINEK, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”, Polski Związek Głuchych. Miała również przyjemność pracować w niepublicznym przedszkolu integracyjnym z oddziałami specjalnymi, gdzie współpracowała z zespołem specjalistów i planowała terapię małych przedszkolaków.

Uśmiech dziecka oraz widoczne efekty terapii dają mi ogromną satysfakcję i nieograniczone podkłady energii do dalszej pracy. Jestem terapeutą wymagającym i bardzo cenię sobie współpracę oraz zainteresowanie rodziców procesem terapii. Na co dzień interesuję się dietetyką kliniczną oraz żywieniem. Chętnie spędzam czas aktywnie.”

Małgorzata Bednarczuk

Neurologopeda kliniczny, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, pedagog.

Zajmuje się diagnozą oraz terapią dzieci, w szczególności terapią dzieci ze spektrum autyzmy,
opóźnionym rozwojem mowy, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami słuchu, dysleksją, terapią
pedagogiczną oraz komunikacją alternatywną.
Wspiera dzieci w ich rozwoju, podążając za nimi z szacunkiem i zrozumieniem. Wie, że w pracy ważna
jest wiedza i doświadczenie, dlatego stale się rozwija uczestnicząc w szkoleniach, konferencjach i
warsztatach.

Karolina Dreiseitel

Psycholog, pedagog, terapeuta behawioralny.

 Karolina Dreiseitel specjalizuje się w pracy z
dziećmi i młodzieżą. Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz
studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Dolnośląskiej
Szkole Wyższe we Wrocławiu. Swoje kompetencje i wiedzę nieustanie poszerza poprzez
udział w szkoleniach i kursach. Jeste absolwentką m.in.: rocznego kursu Terapii poznawczobehawioralnej dzieci i młodzieży (Centrum CTB w Warszawie), 3-modułowego kursu bazowego terapii behawioralnej oraz treningu umiejętności społecznych.
Obecnie dokształca się realizując program Podstawowego kursu terapii systemowej,
prowadzonego przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas staży oraz pracy we wrocławskich poradniach i punktach terapii. W swojej pracy zajmuję się m. in.: zaburzeniami i problemami w
rozwoju, zaburzeniami emocji i zachowania oraz psychoedukacją rodziców.
Jej zainteresowania skupiają się głównie na psychologii rozwojowej oraz psychologii
dzieci i młodzieży.
Dbając o jakość swojej pracy i rozwój regularnie uczestniczy w superwizjach oraz kursach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach i webinariach. Na bieżąco śledzi pojawiające się
na rynku nowości dotyczące rozwoju dzieci i młodzieży.