Dagmara Jakubczyk-Szwarc
Neurologopeda kliniczny, terapeuta wczesnej interwencji logopedycznej, Castillo Morales, terapeuta karmienia
Dagmara Jakubczyk-Szwarc czyli DagaGada ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie studia podyplomowe z logopedii oraz neurologopedii na Uniwerytecie Medycznym we Wrocławiu. W 2012r. została certyfikowanym terapeutą Castillo Morales, następnie terapeutą metody Padovan (II moduły) oraz terapeutą miofunkcjonalnym. Doświadczenie zdobywała między innymi w Dziennym Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci Dobrzyńska, Dziennym Ośrodku Psychiatrii i Zaburzeń Mowy u Dzieci, Ośrodku Rewalidacyjnym Wyjątkowe Dzieci, Fundacji Krok po Kroku gdzie prowadziła terapię karmienia oraz terapię AAC w ramach ośrodka rewalidacyjnego oraz zajęcia neurologopedyczne w ramach WWR.
Od 2017r. prowadzi prywatną praktykę neurologopedyczną, od 2020r. jest właścicielką Gabinetu Terapii i Rozwoju Dziecka DagaGada.
W szczególności interesuje się diagnozą i terapią małych dzieci, jest specjalistą wczesnej interwencji, pracuje z dziećmi od pierwszych dni ich życia. Zajmuje się stymulacją niemowląt, terapią karmienia, pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz z dziećmi z wadami genetycznymi.
DagaGada ukończyła wiele szkoleń i kursów, stale podnosi swoje kwalifikacje, uczy się i poszukuje nowych rozwiązań, a wszystko po to, żeby jeszcze lepiej i skuteczniej pomagać swoim pacjento
2024 Biomechanika ssania piersi
2023 Karmienie piersią – vademecum logopedy
2023 Alignment w terapii miofunkcjonalnej
2022 Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii podejście Esther de Ru
2021 Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia
2021 Wybiórczość pokarmowa u dzieci ze spektrum autyzmu
2021 Niemowlak u logopedy, część II
2021 Terapeuta Karmienia z pasją
2020 Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
2020 Niemowlak u logopedy, część I
2020 Awersje pokarmowe u dzieci na przykładzie choroby refluksowej
2019 Szkolenie specjalistyczne w zakresie Neurofunkcjonalnej Reorganizacji Metoda Padovan – moduł II
2018 Szkolenie specjalistyczne w zakresie Neurofunkcjonalnej Reorganizacji Metoda Padovan – moduł I
2016 Integracja odruchów wg dr Sally Goddard 2016 Terapia miofunkcjonalna wg A.Kitel
2015 KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m. ż. do 9 r. ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju u dzieci
2014 Diagnostyka i terapia neurologopedyczna (moduł I) – zaburzenia funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
2014 Niedokształcenie mowy – afazja rozwojowa
2014 Ustna sprawność ruchowa w karmieniu i żywieniu – strategie leczenia wg Marsha D. Klein i Tracy A. Delaney
2013 Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
2013 Kurs refresher na temat: Praktyczne zastosowanie konceptu Castillo Morales
2013 Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
2012 Neurorozwojowa koncepcja terapeutyczna wg Castillo Moralesa – Terapeuta metody Castillo Morales – kurs całościowy
2012 Warsztaty „Komunikacja alternatywna”
2012 Konferencja naukowa – „Dzieci z chorobami rzadkimi – leczenie, rehabilitacja,edukacja”
2011 Terapia ustno-twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym.
2010 Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka
Olga Szozda-Budiel
Neurologopeda kliniczny, terapeuta pedagogiczny
Jestem neurologopedą klinicznym oraz terapeutą pedagogicznym. W 2023 r. ukończyłam studia podyplomowe ,,NEUROLOGOPEDIA KLINICZNA ZE WCZESNĄ INTERWENCJĄ LOGOPEDYCZNĄ” przy Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Doświadczenie zawodowe zdobyłam w trakcie wieloletniej pracy z dziećmi i młodzieżą w Szkole Podstawowej, Placówce Opiekuńczo–Wychowawczej oraz w prywatnych gabinetach logopedycznych i przedszkolach.
Specjalizuję się w terapii wad wymowy, opóźnionym rozwoju mowy, afazji i terapii pedagogicznej. Preferuję pracę zarówno z dziećmi jak i osobami dorosłymi. Logopedia jest moją pasją, w związku z czym stale podnoszę swoje kwalifikacje poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach. W swojej pracy wykorzystuję różnorodne metody adekwatnie dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci oraz osób dorosłych.
II.2024 Szkolenie Elastyczny TERAPEUTYCZNY TAPING w logopedii.
II.2019 Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne. Instytut Edukacji Logopedycznej.
V.2019 Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych. Centrum Metody Krakowskiej
III. 2019 Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnienie pracy lewej półkuli mózgu. Centrum Metody Krakowskiej.
X. 2018. Symultoniczno – Sekwencyjna Nauka Czytania. Centrum Metody Krakowskiej.
X.2018 Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji. Centrum Metody Krakowskiej
VIII.2018 Terapia Neurobiologiczna – dla początkujących Centrum Metody Krakowskiej
VIII.2018 Terapia ręki I i II stopnia, kurs certyfikacyjny nadający uprawnienia do diagnozy i szkolenia
Zadbaj o rozwój swojego dziecka z pomocą specjalisty!
Karolina Dreischleiter
Psycholog, pedagog, terapeuta behawioralny.
Karolina Dreiseitel specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Dolnośląskiej Szkole Wyższe we Wrocławiu.
Swoje kompetencje i wiedzę nieustanie poszerza poprzez udział w szkoleniach i kursach. Jest absolwentką m.in.: rocznego kursu Terapii poznawczobehawioralnej dzieci i młodzieży (Centrum CTB w Warszawie), 3-modułowego kursu bazowego terapii behawioralnej oraz treningu umiejętności społecznych. Obecnie dokształca się realizując program Podstawowego kursu terapii systemowej, prowadzonego przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas staży oraz pracy we wrocławskich poradniach i punktach terapii. W swojej pracy zajmuję się m. in.: zaburzeniami i problemami w rozwoju, zaburzeniami emocji i zachowania oraz psychoedukacją rodziców. Jej zainteresowania skupiają się głównie na psychologii rozwojowej oraz psychologii dzieci i młodzieży. Dbając o jakość swojej pracy i rozwój regularnie uczestniczy w superwizjach oraz kursach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach i webinariach. Na bieżąco śledzi pojawiające się na rynku nowości dotyczące rozwoju dzieci i młodzieży.
test
Zadzwoń do mnie:
691 869 835Paulina Rowińska
Milena Gałecka
Jestem fizjoterapeutą, osteopatą, pedagogiem specjalnym oraz terapeutą Integracji Sensorycznej. Pracuję z dziećmi, już od pierwszych dni ich życia.
Skończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie na kierunku fizjoterapia. Równolegle, obroniłam również tytuł magistra pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Osteopatia to kolejne studia, które ukończyłam rozwijając swój zawodowy warsztat. To cztery lata nauki w Akademii Osteopatii. Dodatkowo rozszerzałam swoje doświadczenie uczestnicząc w wielu kierunkowych kursach i szkoleniach.
Osteopata ( Akademia Osteopatii – Oddział we Wrocławiu)
Osteopatia (4. letnie szkolenie)
Osteopatia w pediatrii
PNF
PNF w pediatrii
Kinesiology Taping Basic
Integracja Sensoryczna I. i II. Stopień (uprawnienia do diganozwania)
Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja dzieci
Zadzwoń do mnie:
Katarzyna Lubera
Nazywam się Katarzyna Lubera i specjalizuję się w rehabilitacji niemowląt oraz dzieci starszych. Ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie na kierunku fizjoterapia na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Swoje doświadczenie zdobyłam pracując z dziećmi z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego podczas licznych praktyk w szpitalach, na oddziałach pediatrycznych oraz jako wolontariuszka w ośrodkach rehabilitacji dla dzieci.
Jestem certyfikowaną terapeutką metody NDT-Bobath.
Fizjoterapia najmłodszych jest dla mnie nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją. W terapii najmłodszych cenię sobie indywidualne podejście do moich podopiecznych oraz współpracę z ich opiekunami. Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju warsztatach, kursach i konferencjach naukowych, tak aby jak najlepiej pomagać moim małym pacjentom, ich rodzicom i opiekunom.
test
Zadzwoń do mnie:
506 766 847Ewa Kubińska
Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowo logopedię na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW.
Doświadczenie logopedyczne zdobyłam w czasie zajęć praktycznych na uczelni, w szkole podstawowej oraz Centrum Diagnostyczno-Rehabilitacyjnym „Promyk Słońca”.
Moją wiedzę stale poszerzam na warsztatach i szkoleniach z zakresu wad wymowy, terapii miofunkcjonalnej, niepłynności mowy. Posiadam również certyfikat ukończenia kursu Access Bars.
W pracy logopedycznej patrzę na każde Dziecko jak na Cud do odkrycia, a przezwyciężanie trudności w mówieniu, komunikowaniu się i wyrażaniu siebie jest oknem do realizacji Jego marzeń.
Doceniam WspółPracę, bo wiem, że wspólne działanie z Dzieckiem i Rodzicami jest bardzo ważnym elementem terapii logopedycznej.
test
Dagmara Jakubczyk-Szwarc czyli DagaGada ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, a następnie studia podyplomowe z logopedii oraz neurologopedii na Uniwerytecie Medycznym we Wrocławiu. W 2012r. została certyfikowanym terapeutą Castillo Morales, obecnie szkoli się na terapeutę metody Padovan. Doświadczenie zdobywała między innymi w Dziennym Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci Dobrzyńska, Dziennym Ośrodku Psychiatrii i Zaburzeń Mowy u Dzieci, Ośrodku Rewalidacyjnym Wyjątkowe Dzieci, Fundacji Krok po Kroku gdzie prowadziła terapię karmienia oraz terapię AAC w ramach ośrodka rewalidacyjnego oraz zajęcia neurologopedyczne w ramach WWR.
Od 2017r. prowadzi prywatną praktykę neurologopedyczną, od 2020r. jest właścicielką Gabinetu Terapii i Rozwoju Dziecka DagaGada.
W szczególności interesuje się diagnozą i terapią małych dzieci, jest specjalistą wczesnej interwencji, pracuje z dziećmi od pierwszych dni ich życia. Zajmuje się stymulacją niemowląt, terapią karmienia, pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz z dziećmi z wadami genetycznymi.
DagaGada ukończyła wiele szkoleń i kursów, stale podnosi swoje kwalifikacje, uczy się i poszukuje nowych rozwiązań, a wszystko po to, żeby jeszcze lepiej i skuteczniej pomagać swoim pacjentom.
w trakcie budowy
Magdalena
Bruździak
Fizjoterapeutka, Terapeutka Bobath i Bobath baby
Ukończyła fizjoterapię na wrocławskiej Akademii Medycznej oraz studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim. Doświadczenie zdobywała w Bobath Centrum Rozwoju Dziecka w Psarach, Fundacji dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Krzyś, Zakładzie opiekuńczo-leczniczym dla dzieci w Jaszkotlu oraz żłobku Pirackie Skarby.
„W swojej pracy staram się podchodzić do pacjenta całościowo, nie skupiając się na utartych schematach. Swoją terapię dostosowuję do potrzeb konkretnego pacjenta, łącząc wiele metod z zakresu fizjoterapii (Bobath, Terapia Ręki, Sherborne itp.) oraz wiedzę psychologiczną.
W dzieciach najbardziej fascynuje mnie ich niepohamowana chęć rozwoju. Dlatego to za nimi staram się podążać w swojej pracy. Uważam, że każde dziecko samoczynnie dąży do swojego maksimum a zadaniem terapeuty jest umożliwić jego osiągnięcie.”
Karolina Dreiseitel
Psycholog, pedagog, terapeuta behawioralny.
Karolina Dreiseitel specjalizuje się w pracy z
dziećmi i młodzieżą. Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim oraz
studia podyplomowe na kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna w Dolnośląskiej
Szkole Wyższe we Wrocławiu. Swoje kompetencje i wiedzę nieustanie poszerza poprzez
udział w szkoleniach i kursach. Jeste absolwentką m.in.: rocznego kursu Terapii poznawczobehawioralnej dzieci i młodzieży (Centrum CTB w Warszawie), 3-modułowego kursu bazowego terapii behawioralnej oraz treningu umiejętności społecznych.
Obecnie dokształca się realizując program Podstawowego kursu terapii systemowej,
prowadzonego przez Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas staży oraz pracy we wrocławskich poradniach i punktach terapii. W swojej pracy zajmuję się m. in.: zaburzeniami i problemami w
rozwoju, zaburzeniami emocji i zachowania oraz psychoedukacją rodziców.
Jej zainteresowania skupiają się głównie na psychologii rozwojowej oraz psychologii
dzieci i młodzieży.
Dbając o jakość swojej pracy i rozwój regularnie uczestniczy w superwizjach oraz kursach, szkoleniach, warsztatach, konferencjach i webinariach. Na bieżąco śledzi pojawiające się
na rynku nowości dotyczące rozwoju dzieci i młodzieży.
Karolina Wesołowska
Logopeda, filolog polski, pedagog
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego. Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studium pedagogiczne w Międzywydziałowym Centrum Kształcenia i Doskonalenia Pedagogicznego w Opolu. Podyplomowo kształciła się w zakresie logopedii na Uniwersytecie Wrocławskim. Dodatkowo zdobyła uprawienia do pracy z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną umysłowo, realizując kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, zorganizowany przez Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu.
Swoją wiedzę poszerza uczestnicząc w wielu szkoleniach i webinarach dotyczących, miedzy innymi, profilaktyki i rehabilitacji narządu głosu, emisji głosu, dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy.
Doświadczenie budowała podczas praktyk w pracowni opiekuńczo- rozwojowo- terapeutycznej oraz przedszkolu integracyjnym, pracując w poradni psychologiczno pedagogicznej, w ramach wczesnego wspomagania rozwoju i szkole podstawowej.